Klart du ska bli medlem i Uppsala Systemvetare!
Vill du – förutom att plugga en spännande utbildning med goda framtidsutsikter – få ut maximalt av din studietid? Då ska du engagera dig i Uppsala Systemvetare! Här finns det mesta för dig som läser programmet eller kurser i systemvetenskap vid Uppsala Universitet.
Fixa fester och pubrundor i Eventutskottet, programmera mera på programmeringskvällar och lär dig skapa hemsidor och med IT-utskottet, värna om utbildningens kvalitet i Utbildningsutskottet och knyt kontakter med spännande företag i Näringslivsutskottet – hos oss kan du göra allt! Vill du bara vara med och ha roligt? Du är välkommen oavsett ambitionsnivå!

Varför ska jag bli medlem?
Som medlem i Uppsala Systemvetare får du gå på alla event som föreningen anordnar. Du får engagera dig så mycket eller lite du vill! Det går givetvis också bra att bara vara medlem och ta del av det som föreningen erbjuder.
Om du skulle stöta på problem i din utbildning finns vi även där som ett stöd för dig.

Kostar det något?
Nej, att bli medlem i Uppsala Systemvetare är helt gratis och medlemskapet är frivilligt.

Vad behövs för att bli medlem?
Det enda som krävs för att bli medlem i Uppsala Systemvetare är att du är systemvetenskapsstuderande vid Uppsala Universitet – dvs läser kandidatprogrammet, kurspaketet eller ett av våra masterprogram i Uppsala.

Jag vill bli medlem! Hur går jag till väga?
Vad kul! Det är bara att klicka på Bli medlem-knappen nedan och fylla i dina uppgifter!

Skulle du ha några frågor eller funderingar får du gärna skicka oss ett mail! Du når oss på info@uppsalasystemvetare.se!

Bli medlem!