Ordförande Vice Ordförande
My Tjärnlund Ella Eriksson

Eventutskottets verksamhet ämnar att främja umgänget mellan medlemmarna utanför föreläsnings- och lektionssalarna. Socialt umgänge är en viktig del under studietiden. De finns för att ordna trevliga event och fester som kan behövas när skolan känns tung och jobbig.

Eventutskottet anordnar två gasquer per läsår; en Reccegasque som ämnar att välkomna våra nya studenter och en Vårgasque, för att ta farväl av sistaårsstudenterna som snart slutfört kandidatprogrammet. Dessutom organiserar utskottet minst två pubrundor per läsår och en rejäl julfest. Utöver dessa festligheter arrangeras även olika former av idrottsliga aktiviteter, allt för att vi ska trivas och ha kul tillsammans!

Hör gärna av er om ni har förslag på nya aktiviteter som ni vill genomföra eller vara med och arrangera något av våra nuvarande evenemang.

Klubbverkare: Erica Bogren
Klubbverkare: Linn Bergh